מגפת הקורונה היכתה בישראל ושיבשה את מהלך חיינו התקין במשך כמעט 3 שנים.
במהלך שנים אלה עברו כל בתי החולים בארץ לתפקד במתכונת חירום, תוך שינוי מהלכי תפעול, אשר דרשו מבתי החולים וצוותי הרפואה, להשקיע מאמצים עילאיים בטיפול ושינויים תפקודיים מחמירים למניעת הדבקה והצלת חיים.
העומס על מחלקות האשפוז חייב את בתי החולים להשקיע תקציבים כבדים ברכישת ציוד הנשמה מציל חיים. תורמים רבים נרתמו לסייע לבתי החולים בתרומות אשר איפשרו את עבודתם המסורה של הצוותים הרפואיים, במתן גיבוי כלכלי קריטי.
כאות הוקרה לתורמים ולצוותים, הוקם במסדרון בניין האשפוז הראשי במרכז הרפואי שמיר, קיר כוח הכולל הוקרות לתרומות שהתקבלו, בשילוב צילומי צוות, אשר צולמו ע״י הצוותים עצמם.
הצענו, שילוב של קיר הוקרה יחד עם תערוכת צילומים, תוך הדגשת ערכי המותג של שמיר. הצלחנו לייצר תוצאה מרגשת ולעורר גאווה גם בקרב צוות בית החולים וגם בקרב התורמים הנדיבים.
להשלמת ההוקרה, עיצבנו תעודות, עם הטבעות זהב, שחולקו לתורמים בטקס מרגש.
ביצוע השילוט: הלפרין