זיהומים נרכשים בעת אשפוז, במיוחד של חיידקים עמידים לאנטיביוטיקה, הם אחד מהנושאים הבוערים הנמצאים על סדר היום בכל בית חולים.
אחת לתקופה, ועל מנת להעלות את המודעות לנושא, הם יוצאים לקמפיין נרחב בשטח בית החולים, הפונה הן למבקרים והן לצוותי בית החולים, כדי להזכיר להם להקפיד על ביצוע פעולות ספציפיות, בעת הטיפול, ובמעבר בין חולה לחולה.
חלק משגרת היגיינה זו גורם לפעולות נוספות הדורשות תשומת לב וזמן, דברים שקשה להתמיד בהם בלחץ הקיים, לכן הקמפיינים אמורים להפתיע ולתפוס את תשומת הלב. קמפיין כזה עוצב עבור איכילוב וכלל אסוציאציה מאוד ברורה לאשר מהו זיהום ?!, באמצעות טביעת יד על צלחת פטרי כמו-כן, הקמפיין כלל סלוגן קליט.