קמפיין היגיינת ידיים 2024 | מרכז רפואי רמב"ם

אחת לכמה שנים עולה מחדש הצורך לחדד בבתי חולים את הצורך להקפיד על היגיינת ידיים ולמנוע העברת זיהומים נרכשים, במיוחד של חיידקים עמידים לאנטיביוטיקה.

העומס הרב של הצוותים הרפואים וכן התחלופה הגבוהה של קהלי היעד (המטופלים ובני משפחותיהם) מחייבים את בתי החולים לצאת בקמפיינים הקוראים לפעולה כל פעם מחדש.

כ- 5 שנים לאחר יישום הקמפיין הראשון, התבקשנו להציג קונספט חדש ומפתיע, שמטרתו, גם הפעם, לעורר את המודעות ולייצר שינוי התנהגותי בקרב אנשי הצוות והמבקרים, לטובת המטופלים ובריאותם. 

הפעם החלטנו להתחבר לשפת האייקונים המאוד שגורה ומדוברת, האימוג׳ים, ולחבר בין המסרים המוכרים - למסרים של היגיינת הידיים וערבות הדדית.

את העיצוב ליווה קופירייטינג תואם, אשר בסופו של דבר יצרו קמפיין פנים ארגוני מובהק ובולט לעין ברחבי בית החולים. 
Tivonet