קמפיין היגיינת ידיים 2019 | מרכז רפואי רמב"ם

בשנים האחרונות התפתחה, בעידוד משרד הבריאות, משימה המחייבת את בתי החולים לפעול ולמנוע הדבקה בחיידקים עמידים, תוך כדי אשפוז.

ברמב״ם הוחלט לפתוח בקמפיין פנימי אינטנסיבי לצורך העלאת המודעות להיגיינת ידיים בקרב הצוות המטפל והמבקרים בשערי בית החולים.
ללא ספק, אחד האתגרים המשמעותיים ביותר היה ליצור קמפיין שמניע לפעולה קריטית ומצילת חיים ולהשיג את תשומת ליבם של אנשי הצוות ושל המבקרים בבית החולים. 

במקום אסטרטגיית הפחדה, החלטנו לבסס את הקמפיין על קונספט איורי, המנפיש את החיידקים העמידים, בצורה הומוריסטית. את הדמויות איירנו אחת אחת בסטודיו, בהתאם למגוון החיידקים העמידים השכיחים בבתי החולים.

החלטה נוספת היתה למקם תזכורות גרפיות באיזורים בלתי צפויים, שבהם לא משתמשים בדרך כלל, לדוגמא על קירות המעליות, על דלתות הכניסה למבנים ולמחלקות, בתאי השירותים וכד'.

איירה בכישרון רב: לנה רזילוב שלנו
Tivonet