מרפאת PTSD | מרכז רפואי שמיר

בעקבות האסון שפקד את ישראל ב-7.10.23 ומלחמת חרבות ברזל שהחלה בעקבותיו, נוספו אלפי אזרחים וחיילים למעגל הפוסט טראומה, דבר שחייב את כל בתי החולים בארץ, להקצות בדחיפות משאבים ניכרים לפתיחת מרכזים גדולים, אשר יוכלו להעניק טיפול מציל נפש.


פתיחת מרכזים אלה, חייבה בנייה פיזית של חללי טיפול וכן עיבוי מערך המטפלים.


היקף הנושא היה כל כך גדול וחייב את בתי החולים לפנות לקבלת תרומות, על מנת לעמוד באתגרים במהירות וביעילות. 


קיר ההוקרה, אשר הוצב במרפאת הפוסט טראומה בבניין אריסון, עוצב בגוונים עדינים, אשר משתלבים בחיפוי קירות שהיה במקום, לצורך קבלת תוצאה מרגיעה ונעימה לעין.


ביצוע השילוט: פריזמה-פולקובסקי בע"מ 

Tivonet